lørdag 23. april 2016

ST-UTLEIE.NO ER MED!

Turens andre samarbeidspartner er nå på plass. Jeg er så heldig å få med meg St-utleie.no på laget til denne turen!



St-utleie.no driver utleie av satellittelefoner og nødsendere til Norges beste pris! De selger og leier ut alt av satellittkommunikasjon, og skaffer alt du måtte trenge innen satellittkommunikasjon. 

















St-utleie.no har vært så hyggelige og gitt meg en superavtale, ved leie av nødsenderen Delorme InReach SE. Delorme InReach SE er en toveis sattelitt kommunikator som bruker satellitter i Irdium- systemet, noe som gjør at jeg vil ha dekning over hele verden uansett hvor jeg måtte befinne meg. 

Med denne enheten kan jeg nå legge ut sporinger av turen min her på bloggen slik at dere kan vite hvor jeg befinner meg til enhver tid på turen min sørover i Norge. 

I tillegg har den en nød knapp (SOS) som gjør at jeg kan tilkalle hjelp direkte gjennom satellitter til nærmeste redningsbase, slik at redning alltid er kort vei unna om noe uhell skulle være ute.  

Jeg kan også sende smser og beskjeder hjem underveis på turen. Nå kan jeg og kjente og kjære hjemme føle seg trygge, gjennom at jeg alltid kan nå noen om det skulle bli nødvendig, også i områder uten mobildekning. InReach SE kan fort bli gull verdt når jeg de neste månedene skal tilbringe de fleste av dagene i telt og områder utenfor mobildekning. 

Tusen takk st-utleie! 


  Ta en titt på deres egen hjemmeside:

http://st-utleie.no/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar