onsdag 14. september 2016

Super Service og en ekstra sikkerhet på turen!



Gjennom min Norge på langs tur tidligere i år, var jeg så heldig å få med meg St-utleie.no som en av mine få samarbeidspartnere. Jeg fikk en superavtale, ved leie av nødsenderen Delorme InReach SE.

Personlig fikk jeg ikke brukt denne toveis satelettitt kommunikatoren til annet enn å legge ut sporinger underveis på turen. Det gjorde jeg gjennom en denne bloggen, slik at de som ønsket å følge med meg kunne vite hvor jeg befant meg til enhver tid gjennom vårt langstrakte land.

Det å vite at redningen aldri var kort vei unna om noe uhellet skulle skje, gjorde en ekstra trygghet på turen. Både for min egen del, men også for bekymrede pårørende underveis.

En Delorme InReach SE er gull verdt å ha med seg på turer som strekker seg over flere måneder, når du skal tilbringe de fleste dager i telt og områder utenfor mobildekning. Da er hjelpen aldri langt unna!


Super Service! Tusen takk St-utleie, for et hyggelig samarbeid!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar